Verzeker je laptop, smartphone en computer met SmartSecure

SMARTSECURE 

SmartSecure verzekeringenSmartSecure verzekeringenSmartSecure verzekeringen

F.A.Q.

SMARTSECURE

Verzeker je laptop met SmartSecure

1. Kan ik mijn toestel, die ik al aangekocht heb, nog laten beschermen met SmartSecure?

 

Ja! Met SmartSecure kan u elk toestel, die tot 6 maanden geleden werd aangekocht, verzekeren.

2. Welke documenten zijn er nodig bij een aangifte van schade van SmartSecure?

 

Bij een aangifte van schade dient u steeds in het bezit te zijn van volgende documenten:

 

De aankoopfactuur van uw toestel

De offerte van de herstelling (die kan u in een smartsecure verkooppunt bekomen)

Minimaal 2 foto's van de schade aan uw toestel (Digitaal maximaal 2mb)

                 

3. Welke documenten zijn er nodig bij een aangifte van diefstal van SmartSecure?

Bij een aangifte van diefstal dient u steeds in het bezit te zijn van volgende documenten:

 

De aankoopfactuur van uw toestel

Het originele afschrift van de klachtneerlegging bij de politionele instanties. (merk, model, serienummer/imei nummer dienen te zijn opgenomen in het Proces Verbaal)

                 

4. Is mijn toestel ook verzekerd tegen waterschade met SmartSecure?

 

Ja! Ook in het geval van waterschade kijken wij na of uw toestel kan gerepareerd worden, is dit niet het geval, dan krijgt u een nieuw gelijkwaardig toestel.

                 

5. Kan ik een toestel ouder dan 6 maanden laten verzekeren met SmartSecure?

 

Dit kan maar hiervoor neemt u best contact op met uw SmartSecure verdeelpunt.

                 

SmartSecure verzekeringen

6. Is mijn toestel  ook verzekerd op vakantie met SmartSecure?

 

Met SmartSecure bent u wereldwijd beschermd tegen schade en diefstal met geweld.

                 

 

                 

7. Zijn situaties zoals valschade ook verzekerd onder SmartSecure?

 

Inderdaad! Met SmartSecure hoeft u zich geen zorgen meer te maken over schade door toedoen van het toestel te laten vallen.

                 

8. Wat gebeurt er als de fabrikant mijn toestel onder garantie weigert te reparen door cosmetische schade?

 

Dan neemt SmartSecure deze herstelling op zich!  Onder geen enkel geval bent u niet gedekt bij een defect van uw toestel.

                 

9. Krijg ik geld om een reparatie te laten uitvoeren of wordt de reparatie uitgevoerd door SmartSecure?

 

SmartSecure regelt de volledige herstelling voor u. Wij hebben een team van professionele techniekers die altijd klaar staan voor eender welke herstelling.